Fitness fighten 29/30

Nästsista dagen idag. Det känns ganska motigt faktiskt.. jag behöver något som sporrar mig till att kämpa!
Men jag ska verkligen, verkligen försöka hålla detta nu. Jag ska fortsätta träna MINST 4-5 gånger i veckan efter detta, som är rekomendationerna ifrån FF.
 
Jag ska försöka äta så gott jag kan efter kostschemat. MEN (!) jag kommer som sagt lägga till grädde och sådär. Saknar den varma chilisåsen till ugnsbakad kassler alldeles för mycket för att slopa det helt.
 
Men självklart kan jag ju fortsätta äta tzatziki på kvarg och så, till det mesta.
Och jag ska absolut inte ta varken mindre eller mer portioner än jag borde..
 
 
Ni vet när man äter nånting jättegott, så tar man en gång till, kanske t.o.m. två gånger till enbart för att det är så gott! Sen slutar det med att du är alldeles för mätt.. "/ ingen skön känsla det där.
 
Jag har inte varit hungrig nånting i princip när jag gått på FF. Jag har heller inte blivit sådär äckligt mätt.
Lagom, skönt mätt har jag blivit. Det HAR varit jobbigt med all kvarg hit och dit, jag är inte så förtjust i det, men jag har tryckt ner det iaf, haha.. :D
 
Jag tror inte jag lyckats gå ner sådär jättemycket, kanske 3-4 kilo. Men det är bra isf, jag vill inte gå ner för snabbt, vill att huden ska hinna med att dra ihop sig.. och jag tänkte sträva efter att komma i mina jeans till nästa sommar igen. Lyckas jag med det, på EGEN hand, då jävlar i berget är jag värd en klapp på axeln vill jag lova! :D haha.
 
Något jag slarvat rätt mycket med de senaste 3 veckorna är vattnet faktiskt.
Jag har inte alls druckit så mycket som jag borde.. "/ kan ha med vädret att göra. Är det inte jättevarmt ute så har jag väldigt svårt för att bälja i mig en massa vatten.
 
Men jag har gjort så gott jag kunnat med allt, jag är nöjd vad än vågen & måttbandet visar imorgon.
Jag har lärt mig hur jag ska äta för att tillfredställa magen.. ;D
 
Om ni läsare där ute velar ifall ni ska gå med i FF eller inte - tänk inte, bara GÖR!
Jag lovar er - ni kommer inte förlora ett dugg på det, ni kommer gå i mål med en medvetenhet om HUR man äter, vad du ska äta, vad du ska hålla dig ifrån - och framför allt, du klarar dig otroligt bra utan godis, kakor, läsk, you name it! Och jag kan GARANTERA att ni kommer må så väldigt mycket bättre efter en månad med FF.
 
Kämpa folks! Ge inte upp. :) heja, heja!

Kommentera här: