Knepigt, knepigt..

Jag kontaktade FF idag efter frukosten, för efter att ha läst på deras sida och att andra trodde dom åt fel osv, så började jag tro att jag själv åt för mycket oxå.. och mycket riktigt, jag åt lite för mycket ;) hehe.


Jag ska inte käka avokadon, för den innehåller för mycket kalorier (likadant med gulan på äggen som folk tjatar ihjäl sig på att jag borde äta, men NEJ! Enligt FF ska man INTE äta gulan, och jag äter aldrig gulan annars heller, för då spyr jag)

Jag ska ta bort knäcket på morgonen, och jag ska äta två vitor (fyra halvor som jag förstår det), eller om jag skiter i ägget så kan jag äter min kalkonröra på kvarg om jag vill det.


Köpte nytt knäckebröd idag, smakar SKIT pga att det är sesamfrön på det, men det är ju bara till att stå ut, för det ska tydligen vara bättre än något annat knäcke.. >_<

Skulle ha ny müsli oxå, men mamma hittade bara någon för 60kr, och det är liiite väl för müsli, så jag kör på den jag har och försöker pilla bort äpple- & jordgubbsbitarna helt enkelt.

Kommentera här: