Fitness fighten 13/30

Det är segt nu. Precis slängt i mig mellanmål, vilket blev lite sent nu igen, som de flesta andra mål. Jag vet inte riktigt vad det är.. jag är inte lika taggad längre. Känner kanske att det inte händer ett skit.

Jag vill dock gärna tro att mitt gäddhäng (jo, jag har ett enormt sådant trots att jag är 24 och inte 94 år) blivit en aning mindre. Och det är skönt. Jag är dock nästan HUNDRA på att mitt gäddhäng kommer ifrån allt datorsittande. Jag sitter ju, eller iaf SATT här otroligt ofta, dag ut och dag in.. många timmar om dagen, och det är högerarmen som har värst häng.. det är den jag styr musen med och slappnar av i hela tiden.

Det är farligt! Tänk på det! Sitt inte för mycket vid datorn, för då får ni fasen gäddhäng! xD haha.

Jag har oootroligt mycket fett på armen (och på övriga ställen på kroppen oxå såklart) som jag SÅ gärna vill ha bort.. men jag förstår ju att det inte försvinner med en handvändning.

Det har ju ändå tagit mig ett tag att bygga på allt fett. Blä! Jag längtar så tillbaka till år 2007.
Fy bubblan.. det var verkligen ett fint år. Troligtvis det finaste året i mitt liv, trots att jag sårade min kärlek något så kopiöst. Men det var ändå ett fint år. Jag mådde bra, allt var på topp. Jag hade så väldigt många lyckliga stunder då.. Åh! "/

Skulle kunna göra en hel del för att få de stunderna tillbaka. Ha! Kanske får fortsätta ligga i med träning och kost då? ;D



Jag ska komma dit igen, det är bara så. Om jag så ska bli gråhårig på köpet!


Men jag känner att det är väldigt tungt nu. Övningarna blir värre och värre för varje dag som går. Jag har inte tunga vikter på mina hantlar (jag är svagast i världen), och när det då kommer till övningar då jag ska lyfta hela min JÄTTESTORA vikt, då blir det ju genast jättesvårt.

Jag försöker verkligen så gott jag kan, men det känns som om träningen blir lite sådär halvdan.
Orkar lixom inte göra alla rep. för då dör jag, eller så går någon kroppdel av på mig.


Vill dock gärna tro att.. så länge jag försöker, och gör så gott jag kan så är jag grym.
Får försöka ha den tanken i huvudet iaf, annars blir det nog pannkaka av det.

Längtan efter chilisås och grädde vägra försvinna. Jag skiter i godis, glass, och allt annat - bara jag får min chilisås och gräddeeee! :( OHHHH! :D

Kommentera här: