Fitness fighten 17/30

Jag var inte taggad på denna dagen med träning måste jag säga. Jag hade ont som fasen i mina lår igår, och jag var lite rädd att det va någon sorts inflammation som dykt upp.. kändes nämligen inte alls som träningsvärk.

Men jag ger ju inte upp, såklart! så jag körde på som vanligt idag.. visst kände jag av värken i låren, men det är ju bara att köra på iaf.. och nu kände jag att det bara MÅSTE vara träningvärk. Med tanken på vilka övningar jag gör för att träna benen så.. inte alls konstigt att jag får träningsvärk då.

Jag hade ju inte lidit av träningsvärk de föregående dagarna, så den måste väl komma nångång ;) haha.

Nu ska jag äta upp min lunch och kolla på Everwood, sen blir det dusch efter det.
Det ser ut som det KAN bli regn idag, jag hoppas på det :) Regn och åska hade vi verkligen, verkligen behövt.


Annars då? Inte mycket. Ska gå och lägga mig tidigare ikväll, börjar komma in i en dålig vana nu igen, då jag sitter uppe och kolla på serie istället. Inte alls bra! Huvudet hänger inte med om dagarna, mitt minne är 100 gånger värre än vad det brukar vara, så nae.. måste skärpa mig! Sömnen är kanonviktig för hälsan med! :)

Trevlig söndag folks!
1 (A):

skriven

Vill du få lite muskler också medans du tränar eller tränar du bara för att gå ner i vikt?

Svar: Just nu gå ner i vikt.. jag har gjort de förr, så behöver inga råd. Vet vad som gäller!
Miwa Olsson

Kommentera här: