Fitness fighten 20/30

Vägning och mätning idag.. som ni redan vet så mätte jag ju troligtvis fel första gången, och mätte om ca 1 vecka in i programmet. Jag är inte säker på ifall jag mätte rätt eller inte, men jag utgår ifrån måtten jag tog 1 vecka in i programmet iaf, för att vara på den säkra sidan :)
 
Vågen visar - 2 kg på sedan start.
Och måttbandet visar - 6 cm i midjan (från mätningen första gången visar den - 19 cm)
 
Min högra överarm (där jag hade mest gäddhäng) har minskat med ett par cm, vilket jag är glad över.
Vänter överarm har minskat den oxå, men inte lika mycket, det behövde den inte göra heller så.. ;D
 
Vaden har blivit mindre, handleden har blivit 1,5 cm mindre, som om den inte va liten innan xD nu är den 15,5 cm.
Låren har minskat även dom, men inte så mycket som jag hoppats på kanske.. men det är bara att ligga i nu 10 sista dagarna.
 
 
Ska köra så det ryker! :D

Kommentera här: