Fitness fighten 8/30

Jag är nu inne på åttonde dagen. Jag har redan tränat i SJU DAGAR i rad! I ca 1 timme! ;o
My god! :D Jag är stolt över mig själv! Trodde aldrig jag skulle fixa det, faktiskt.. haha.

Men med vilja klarar man fasen alltid. Ger man sig fan på att "detta ska jag fixa", så gör man det.
Det kanske inte riktigt går som man vill, men man tar sig igenom det, och det är det viktigaste..

För som man säger - övning ger färdighet. Så med tiden kanske även jag klarar av att göra plankan utan att känna att ryggen ska gå av :P jag har helt enkelt inte hittat rätt aktiveringsgrejer ;D och därför gör det ont. Just nu kämpar jag på med knäna i golvet, lika jobbigt det, men jag hittar bättre då.

Men jag ska nog lyckas med fötterna i golvet med så småningom ska ni se! :D


Jag har ju tant röd på besök, och känner väl inte mig sådär jättepepp på att väga mig då, eftersom jag svullnad upp och grejer som fan när jag har mens.. xD menmen, det är bara till att göra det.
Nu på söndag är det alltså första vägningen och mätningen, spännande :P Haha..

Ja, jag skrattar, för jag är faktiskt lite nervös för vad vågen kommer visa. Har varit lite rädd sen redan dag ett att detta kommer ge motsatt effekt, så att jag går upp som en tok istället.. >_<

Nae *skakar av mig negativa tankar!*


Om knappt 30 min är det dags för träning igen :) Tagga, tagga!


Lorentz & Sakarias – Garbo, Astrid & Taube (feat. Duvchi)

Kommentera här: