Godmiddag!

Halloj där ute!

Jag har precis kört klart mitt träningspass för idag, svetten bara lackar, men det är väl så det ska vara va? ;D Vi fick en ny övning, vilket jag hade lite problem med, jag får så ont i ryggen av vissa övningar, så jag får hålla emot på andra sätt för att inte förstöra mig helt.

Plankan har jag fruktansvärt svårt att klara av. Vi ska försöka stå minst 45 sek i den, finns dom som står i flera minuter och jag begriper inte hur dom kan vara så starka. Jag få sätta knäna i golvet, för annars går ryggen av. Likadant med denna senaste övning vi fick nu då.. som är lite av en sittande planka. Otroligt jobbigt.


Man får göra så gott man kan helt enkelt.. :)

- - -

Ska äta lite lunch nu, sen blir det en otroligt välbehövlig dusch efter det.
Och efter duschen blir det första avsnittet säsong 2 av Teen Wolf! :D Jag har längtar så mycket!

Spännande, spännande!

Kommentera här: