Illamående..

Jag vet ärligt talat inte hur detta ska gå.. hela dagen har jag kämpat med maten.
Nu sitter jag här med mitt sista mål på dagen, kvällsmaten.. kvarg och lite jordgubbar.. men jag vill fasen inte ha det.


Jag mår så fruktansvärt illa! Jag har ont i huvudet, jag är trött och allt är verkligen bara helt värdelöst.
Jag VILL INTE äta! Jag vill verkligen inte.. magen säger så mycket ifrån :( JAG ÄR FULL!!


Kommer jag må som jag gör just nu, så kommer jag inte stå ut.. det är inte normalt att kränga i sig mat när magen är full, det går ju inte. Jag kommer ju gå upp tusen kilo istället för att gå ner..

Jag kommer säkerligen spräcka hela min magsäck oxå, och hamna på operationsbordet pga det.



Magen, munnen och delar av hjärnan ber mig att spy.. andra delar av hjärnan säger åt mig att kämpa.
En annan del av hjärnan säger åt mig att skit i det för idag iaf.. gå lägg dig.

Förstår inte varför alla andra som går igenom samma skit låter så glada, så positiva.
Det tär ju på psyket det här.
1 BrokenToy:

skriven

Ska du med ut och löpa? :D

2 Micaela:

skriven

BrokenToy: Hahaha, no way! :P Där går min gräns faktiskt. Springa/jogga är nånting jag aldrig kommer göra i hela mitt liv :) Dels kan jag inte, och dels får jag bara ont överallt. Inte alls bra för knäna det där :P

3 BrokenToy:

skriven

Ajdå! Cykla då? ;D

4 Micaela:

skriven

BrokenToy: Cykla är jag grym på! Inte för långt dock, för jag får ont i snippan då "/ hahahah.

Kommentera här: