Totalt slutkörd!

Alltså det där andra settet av 10 min cardio tar fasen alltid död på mig, va likadant igår.
Det är hemskt, RIKTIGT hemskt är det! Jag står där på crosstrainern och vill bara försvinna, så jobbigt är det..

10 minuter kan tyckas lite, men när man står där och flåsar & frustar som brunstig elefant efter 1 minut så är 10 minuter OTROLIGT lång tid vill jag lova! :P haha.


Lunchen idag tog en himla lång tid att få ner.. maten tog aldrig slut.. SÅ MYCKET MAT! xD
Undrar om det är kvargen som mättar så otroligt eller vad det är. Brukar ju iofs aldrig äta så mycket ris heller som jag gör nu.


Träningspasset för idag är iaf avklarat, jag har ätit lunch och diskat.
Duschat & sen satte jag igång en maskin tvätt.


Det enda jag känner är lite stressande nu såhär efter två dagar är att jag alltid har MAT i huvudet.
"Om två timmar är det dags att äta igen.." känns lite som jag inte hinner göra annat än att äta, slappa lite mellan målen, träna och ÄTA!

Men det kanske blir bättre med tiden.. behöver kanske planera ännu bättre vad gäller maten än vad jag gör nu, för att slippa känna stress över det.


Känner att jag inte kan dra iväg nånstans heller om jag skulle vilja det, för då skulle jag behöva ha kylväska med mig te kvargen, erhm.. xD Menmen.. det är bara dag 2, man får lov att vara förvirrad då, hehe.


Nu ska jag titta lite på BB, hann inte se så mycket innan, för dom sov, sen va det dags för mig att träna. Blir inget mormor & morfar idag iaf.. kanske imorgon.. måste planera! :D

Kommentera här: