Andas, peppa!

Imorgon är sista dagen innan allvaret så att säga.
Det blir te att gå upp klockan 08.00 varje morgon, spelar ingen roll hur trött jag är, för det är tamejfan bara te att gå upp.. :D haha.

08.00 frukost
10.00 mellanmål
11.00 träning
12.00 lunch
15.00 mellanmål
18.00 middag
21.00 mellanmål



Lite sådär har jag väl tänkt att mitt kostschema ska se ut..

- - -

Vi ska ha namngivning för My nästa månad, plus att midsommar är då.
Men jag borde vid de lagret ha hunnit lära mig hur mycket jag kan äta av allt. Får hålla mig till sallad och kyckling vid sådana tillfällen. Och självklart så ska jag inte äta tårtan eller vad det nu kan tänkas vara..


Jag tog förebilder idag.. och jag mår så JÄVLA illa när jag ser mig själv alltså. Det är hemskt!
Det är riktigt groteskt faktiskt.. att jag ens satt mig i denna sitsen igen är fan helt jävla puckat, usch!

Jag har så kort överkropp med, och röven är så stor och bred och uppe, ahhaha.. ingen hängröv precis, för det är jävla långt upp i nacken nästan ;D hahahaha! Magen och röven är i princip lika stora, så jag ser ut som en boll, helt ärligt. Det är inte snyggt nånstans iaf.. ser bara vidrigt ut.

Det jag stör mig på mest är att när jag tittar mig själv i spegeln så ser jag inte allt det där.
SJÄLVKLART ser jag att jag är tjock hit och dit, men att det är vidrigt, det gör jag inte..

Kanske har det att göra med att jag ser värst ut bakifrån.. det är då man ser de tjocka äckliga låren, ryggen som inte ens existerar, röven som tar överhand över allt och blää.. >___<


Nåja, det är såhär jag ser ut nu, tyvärr. Jag hoppas innerligt att jag ser skillnad efter 30 dagar nu.
Och som jag sagt, ifall det inte skulle hända ETT SMACK - då får jag helt enkelt kontakta min homeopat igen, för då är det troligtvis något galet igen som gör att jag inte kan gå ner i vikt hur mycket jag än tränar.. hoppas slippa de besöket dock.. för jag har fasen inte råd att slänga 1000:- på det just nu.. "/


Nåja, en sak i taget.. nu ska jag vara positiv te detta.. jag kommer vara död, och mitt humör kommer säkerligen vara ännu värre än vanligt.. >_< men nu jävlar gäller det ju! :D nu ska det hända något! :D

- - -

Och nej, jag kommer som sagt inte lägga ut några bilder på min hemska kropp just nu.
Om det har hänt något efter 30 dagar, så kan jag fundera på det.. men har de inte hänt något, så vill jag inte lägga ut bilderna.. då jag uppriktigt sagt mår väldigt dåligt över den.

Så jag hoppas ni respektera det. Jag förstår om ni är nyfikna.. då det är många som hela tiden säger te mig att "så hemskt är det nog inte", "sluta fåna dig, du är inte tjock"..

Frågan är dock om de försöker intala sig själva eller mig om det?
Jag ser hur jag ser ut, har ALDRIG påstått att jag är smal eller ens normalbyggd.
Jag ÄR tjock, jag har ALLTID (förutom år 2007) varit ÖVERVIKTIG!


Just NU går jag omkring med 20kg för mycket till min 157 cm långa kropp.
Sen kan ni ju räkna ut själva hur mycket jag väger i dagsläget.

Ni kan inte döma mig efter BILDER ni sett på min andra blogg, för jag tar kanske alltid 20 bilder, och EN av dom blir bra, i rätt vinkel, den som jag ser okej ut i.. där jag inte ser smällfet ut. Så är det bara, jag kan se riktigt vidrig och ful ut på bilder oxå.. xD haha.

Kommentera här: