Nedräkning!

Nu börjar det närma sig.. om 11 dagar kör jag igång. Puhh!
Jag hoppas innerligt, innerligt att jag slipper så varma dagar som vi haft idag.

Termometern visade närmare 29 grader ;o kan ni förstå?! Skulle jag träna eller ens anstränga mig minsta lilla i sådan värme så hade jag nog dött, bokstavligen, haha.. xD


Funderar på om det kanske är bäst att man kör sitt träningspass på morgonen.
Dels sägs det ju att de är bättre att träna på fast mage (innan frukost alltså) och dels så har det ju inte hunnit bli riktigt så varmt ute då heller.. så man kanske kan överleva träningspasset även om dagarna skulle visa sig bli såhär varma ;D haha.

Återstår väl att se hur dags jag orkar stiga upp kanske.. men jag ska iaf försöka stiga upp.. inte senare än 09.00 iaf. Kan nog bli bra tror jag. Hmm.. :P

Nu till helgen ska jag ta 'förebilderna' xD mäta osv.. xD ousch!
Jag får se om jag slänger upp bilderna här på bloggen sen när jag är klar, eller ifall jag hellre behåller dom för mig själv ;D kanske kan slänga upp något med kläder på.. hmm.. nåja, lovar inget! :P


Nu ska jag smörja in min kropp, klä på mig minimalt lite kläder & sen föna mitt hår!

Kommentera här: