Nu jävlar!

Hej alla läsare, nya som gamla!

Ni är otroligt välkomna att följa mig genom denna resa. Det ska bli otroligt spännande. (för denna gången ska jag lyckas!!) Jag har alltid varit överviktig, men lyckades gå ner över 20 kg år 2007, dessvärre sket sig livet för mig när jag va 2 kg ifrån min målvikt. Jag halkade in på helt fel bana och mina dåliga vanor var tillbaka återigen.

Allt eftersom så har kilorna smygit sig på mig igen, och jag är i dagsläget 20 kg alldeles för tung.
Jag mår psykiskt dåligt över att gå omkring med de här kilorna, men lyckas aldrig komma på rätt bana igen.

Har aldrig varit den som vill banta eller försöka med några konstiga kurer, så det har jag aldrig gjort. Ska jag göra något så ska det vara långsiktigt och då gäller det som vi alla vet att ändra livsstil och få bort de där fula vanorna.


Nu känner jag att jag dragit ut på det hela alldeles för länge, så nu ska jag ge mig in på en kickstart! Jag ska köra hårt som fan, om jag så ska behöva ta i så hemskt att det sprutar blod ut ur öronen på mig ;D haha.

Nej, skämt och sido! Det är allt eller inget som gäller nu!
Jag kommer redan nu köra igång lite sakta, men den 1 juni är det hårdhandskarna som ska på! :D

Nu jävlar!

Kommentera här: