Halkan!

Haha, fyfan va läskigt de va alltså.. xD

Jag va såå nervös innan, trodde jag skulle skita ner mig bara jag tittade på de som körde innan oss.
Usch, så hemskt de såg ut. Bilarna bara snurrade runt som tusan ju..


Första övningen vi gjorde va helt okej..
men andra, haha.. fyyy.. snurrade runt som bara den, de va inte kul! xD
Jag va rädd som tusan, men jag behöll ändå lugnet som tur väl é, haha.



Just nu ligger jag & hostar för fullt. Rethosta, så jävla irriterande.
Måste skaffa hostmedicin imorgon, för den vi hade hemma tog ju slut igår eller nåt, de va bara lite kvar.

Imorgon é de dessutom dags för teoriprov, fyfan så nervös jag é.
Tänk om jag kuggar? :O Gud så sur jag blir då, haha. Blääää..

Nae, jag ska klara de :D helt klart. Ska få en massa lätta frågor, haha..




Saknar någon att krama på minsann :/
Till top