Fitness fighten 6/30

Man lär sig av sina misstag sägs det.. :P
Igår kväll när jag satt vid köksbordet och åt mitt kvällsmål, så inspekterade jag grannen samtidigt, han bar ut en massa grejer i bilen.. en massa fula mattor och kartonger.. :P Flytta? Kanske är dotterns grejer som hon vill ha, vem vet, vem vet..

Men iaf.. såg att jag har över ½ liter vatten kvar att dricka, så jag presssade ner allt.
Fyra stora glas blev det nog.. ;( var tvungen att kissa sen direkt! xD hahaha!

Gick och la mig sen, och jag fick gå upp 4 gånger för att kissa.. "/ my god! Googlade runt och insåg att det är livsfarligt att dricka för mycket vatten. Man kan tydligen bli vattenförgiftad och alla salter ur kroppen försvinner.. blev lite rädd där :P eftersom jag inte kunde sluta kissa heller ;o

Kunde verkligen pressa ut mer kiss och mer kiss hela tiden.. tills sista gången jag var uppe och kissade vid 02.00-tiden, då kissade jag bara sen va det bra. Puhhh! :P


Tror t.o.m. tant röd kommit på besök nu oxå, två dagar för tidigt. Dumt. Men det är väldigt sparsamt, för imorse märkte jag inte av det alls. Det märks på tuttarna dock, för det är som om luften gått ur dom nu xD hahahaha! Dom är verkligen helt hårda och hyfsat fina innan mens, sen bara pfffffft.. tom påse ;D haha!

Jeje.. nog om kiss & hängande tuttar, nu ska jag äta frukost & kolla på Pretty Little Liars S03E01 :D
Kl. 11.00 är det träning som gäller!

Kommentera här: