Djup suck..

Just nu känns de väldigt krabbigt och hopplöst faktiskt. Speciellt med maten, den är fan jobbigast! Man ska äta som en häst och det är mestadels ganska vidriga saker.. inte det att jag inte gillar kvarg, men att bara sitta och käka kvarg och nånting te det är fan inte gott.


Inget smör (vafan!), ingen ost (kan jag klara mig utan), men ska jag käka makrill exempelvis så ska jag käka EN HEL JÄVLA BURK! Hallååå? xD haha. Vem fasen kan käka upp en hel burk makrill? Inte jag iaf!


Känner väl lite som så att det kommer brista när det gäller maten, men jag ska träna på och göra så gott jag kan.. mer kan jag fasen inte göra! ;o haha. Väga, mäta hit och dit.. blir ju tokig! Redan efter en dag står maten mig upp i halsen.. så tråkigt är det med maten!


Nåja.. får göra det bästa av att.. :) nu ska jag dricka lite vatten!

Kommentera här: