Fitness fighten 10/30

Jaha. Dag 10. Man ska inte jämföra sig med andra sägs det, men det blir väl lätt hänt att man gör det ändå. Vågen visar inte sådär kanonresultat. - 1kg, men helt klart bättre än inget ;D
Midjemåttet kan jag faktiskt inte svara på tråkigt nog. Har ingen aning om hur vi mätte i början, för om jag ska utgå ifrån det så är det - 14 cm "/ känns inte så rimligt :P

Mätte om den 7-8e nångång och sen dess är det iaf - 1 cm bort.. :)
(jag har så förbannat hög/bred åt alla håll och kanter rumpa/feta höfter, så min rygg är i princip obefintlig, därför är det ganska svårt att mäta) Låter ju otroligt sexigt när man säger det sådär, hahahha.


Jag får helt enkelt fortsätta ligga i, sen får vi (jag) se hur det ser ut på bilderna i slutet av månaden. Men det KÄNNS som det har hänt något, men jag kan ju inbilla mig för att jag så gärna vill att det ska ha hänt något kanske? :D

Nåja, nåja.. nu ska jag äta frukost & sen blir det ett STENHÅRT pass idag! ;)

Kommentera här: