Fitness fighten 26/30

Kan inte förstå att det snart är över! :o
Men jag ska försöka köra enligt FF så gott det går efter denna månaden oxå.
 
Jag kommer börja äta grädde igen, det är en sak som är säker. Men ost, vetemjöl, smör och sådant kan jag vara utan.. möjligtvis att jag äter lite ost när mamma gör sin underbart goda kycklingpaj.. >_<
Kan försöka peta bort osten dock.. :) få göra så gott det går.
 
Träningen ska jag hålla i liv, kanske blir det inte träning varje dag, men det ska iaf bli så gott som varje dag.
Blir det varje dag så är det toppen! Men det GÖR INGET ifall jag skulle hoppa över en dag.
 
Äta vart tredje timme kommer jag fortsätta med, kanske även kommer fortsätta med kvargen.
Återstå att se.. men jag ska ju försöka få i mig så mycket jag behöver för att kunna gå ner i vikt, det är ju fortfarande det jag har som mål. Den där gravidmagen (nej, jag har ju aldrig varit gravid, men det ser ut som jag är i vecka 100+) ska ju bort förr eller senare. Min rygg ska bli synlig.. det ska inte bara vara nacke och rumpa där alltid ;D hehe.
 
Ska få mindre lår - och sist men absolut inte minst, jag SKA komma i mina jeans nångång, och dom SKA sitta förjävla nice på, som dom en gång gjorde, haha. Där har vi målet!
 
Det är ett långsiktigt mål. Jag räknar med att nästa sommar kanske jag kommer i jeansen igen.
Innan dess går nog inte. Det tog som sagt 1 år för mig att gå ner 20 kg år 2007, och jag vill inte gå ner för snabbt. Huden måste hinna med att anpassa sig, annars kan de sluta i katastrof :)
 
Borstningen fortsätter jag med.. den gör alltid underverk, då jag redan har otroligt dålig blodcirkulation.
 
 
Nu ska jag köra igång med dagens FF-pass, vart ingen ny övning idag inte.
Efter det ska jag käka lunch, kolla lite serie samtidigt som jag ligger efter i, dusch på det.. sen ska jag fortsätta redigera lite bilder. :)
 

Kämpa på där ute folks! ;)

Kommentera här: