Fitness fighten 30/30

Sista dagen idag! Men jag ska som sagt fortsätta på egen hand sen iaf..
 
Jag insåg idag, himla bra att inse det nu såhär sista dagen, men men, då kan jag ju kanske göra bättre ifrån mig på egen hand :D haha.. jag insåg att jag fått i mig alldeles för mycket pasta!
Man ska ha 25g okokt pasta, men jag läste i början av min FF-resa att man skulle äta 70g KOKT pasta, ris, potatis osv, för att slippa väga allting innan man kokar det.. ALLTID lättare att veta hur mycket man ska ta av det redan kokta/stekta osv..
 
Så jag körde ju på det, 70g kokt pasta.
Men idag när jag går in på FF's sida på FB, så läser jag där att en tjej kommenterar ang. detta, och man SKA väga det innan.. jag gjorde det med den pasta jag ätit nu i några dagar, vilket visade att jag fått i mig MYCKET mer än jag skulle. 25g okokt pasta blev 52g kokt pasta. >__< och jag har som sagt ätit 70g! ;o my god!
 
Dessutom har jag ju slarvat med vattnet. Inte bra, inte bra. Tänk på det alla ni som kör igång nu i juli, DRICK VATTEN!
 
 
Jag har GÅTT UPP 2 cm över magen ;( känns inte alls bra.
Det kan dock bero på mycket som AnnaFF sa. Det kan vara pga vattnet, och det kan vara pga hormonerna som alltid ställer till det för oss tjejer. Jag tror (min mensapp gick åt helvete, så har ingen koll längre) att mensen är på g nu när som helst, nästa veckan kanske eller något.. så det KAN vara därför jag svullnat upp runt magen.
 
Det gör jag alltid, svullnar upp som en idiot när jag ska/har mens. Värdelöst. Jag hoppas det är pga det iaf ;D
 
Ska vänta några dagar till, sen mäter jag igen och kollar.
 
Ska strax köra mitt sista FF-pass. Eller det blir ju inte det sista eftersom jag ska fortsätta på egen hand, men sista i programmet så att säga :D haha. Jag får dock ta det väldigt lugnt idag, för mitt knä krånglar, och jag vill inte att det blir värre :( Känns inte alls bra när jag gör knäböj eller när jag ska sträcka ut benen.
 
Knakar och ha sig i knät och de blir bara en jätteobehaglig känsla av det. Ont. Läskigt.
Smörjt in knät med liniment.

Kommentera här: