Frukost & lunch

Dålig variation säger kanske vissa, men när det är något jag tycker är gott så håller jag mig till det :D Speciellt frukosten, den varierar jag väldigt sällan.. har jag ett vinnande koncept så kör jag stenhårt på det!


Frukosten bestod av:
Naturell yoghurt (man ska egentligen köra på lättfil/lättyoghurt, men får ju äta upp de som finns hemma), Paulins müsli med äpple & kanel, lite jordgubbar, några hallon, knäcke med kalkonröra på (kvarg, kalkon, rödlök, lite vitpeppar), och ett ägg (endast äggvita)

Lunchen bestod av:
Kall kyckling, potatisklyftor, tomat, sallad, gurka, avokado, vitlökssås på kvarg, knäckebröd med kalkonskinka på.


Haha. Märker att jag börjar skriva lite på svengelska nu eftersom jag alltid taggar mina bilder på engelska på instagram.. xD "chickling" skrev jag först.. wtf?! hahaha.

Kommentera här: