Mat

Nu ska jag gnälla lite över maten igen.. det är verkligen jobbigt.
Jag äter ju HELA TIDEN! :P Nyss åt jag ett mellanmål, kvargplättar, tog mig ca 20-30 minuter för att få ner det.

Jag är ju verkligen inte hungrig nånstans!
Sitter och idisslar endast för att jag SKA få ner maten.. jag kommer vara så anti mat efter denna månaden alltså, haha.. xD

Skulle gjort hemmagjorda köttbullar/biffar idag, men den där köttfärsen smakade enbart kossa,
så det gick inte.. jag kan verkligen inte äta mat som smakar fisk/kossa/gris, det GÅR INTE!



Jag hoppas dock fortfarande att allting blir bättre om en vecka eller så, när man verkligen kommit in i det. T.o.m. mamma tycker allting är väldigt bökigt, haha. Vi kanske gör de bökigare än va de behöver vara då, jag vet inte.. xD det är tur i oturen att jag är arbetslös iaf, för detta är ett heltidsjobb.

Hur fasen får folk som jobbar detta att gå ihop?! :P Hur hinner dom äta?! Hahahah.. xD

Kommentera här: